Telefon: +48 691 884 838

Support: biuro@modello.pl

Identyfikacja wizualna

Jak stworzyć system identyfikacji wizualnej firmy?

Identyfikacja wizualna – to całość symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystko to, po czym można rozpoznać że to nasza firma. Są to kolejne etapy, przez które buduje się relację z otoczeniem.

W skład identyfikacji wizualnej zaliczamy:

  • Symbol firmy (znak i logotyp firmowy),
  • Kolory firmowe,
  • Symbole dekoracyjne,
  • ulotki,
  • wizytówki,
  • papier firmowy,
  • koperty,
  • bannery reklamowe,
  • plakaty,
  • Identyfikatory pracowników,
  • Materiały reklamowe,
  • Ubiór pracowników,
  • Tablice i tabliczki informacyjne,
  • szyldy reklamowe,
  • Opakowania.

Zobacz nasze realizacje

  • Strony internetowe
    Logo firmowe

    Jest to graficzne przedstawienie marki produktu, znaku firmowego i innych symboli umieszczanych na opakowaniach produktów, w reklamie, drukach firmy itp. tworzone przez zastosowanie koloru, rozmiaru i kształtu liter, ich układu itp.

  • Strony internetowe
    Kolorystyka firmowa

    Kolor firmy wyróżnia ją i określa jej charakter. Ma duży wpływ na percepcję i świadomość odbiorców. Kolor ożywia system identyfikacji firmy i po pewnym czasie staje się jednym z silniejszych elementów skojarzeniowych z organizacją.

  • Strony internetowe
    Wizytówki

    Istnieją trzy typy wizytówek: prywatne, służbowe i kombinowane (wykorzystywane najczęściej przez lekarzy i naukowców). Format wizytówki najlepiej dostosować do standardowego wizytownika. Kolorystyka wizytówki powinna uwzględniać kolory firmowe. Standardowe dane zamieszczane na wizytówce to pełna nazwa firmy, logo, imię i nazwisko, stanowisko służbowe, dane teleadresowe.

  • Strony internetowe
    Księga znaku

    Jest to opis zasad i procedur stosowania elementów tożsamości wizualnej firmy (wzory, rysunki, instrukcje ich wykonania i zastosowania). W księdze standardów należy zamieścić minimalne wielkości określające granicę czytelności wybranych elementów graficznych oraz wzór minimalny obrazów (pola ochronne) wyznaczający konieczną wolną przestrzeń wokół miejsc zadrukowanych, także układy kompozycyjne.

Drogi Użytkowniku,

przypominamy podstawowe informacje z zakresu przetwarzania danych dostarczanych przez Ciebie podczas korzystania z naszych serwisów. Zamykając ten komunikat (kliknięcie w przycisk „X”), zgadzasz się na wskazane poniżej działania.

Stosowanie plików cookies i innych technologii
Wraz z naszymi partnerami stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka) i inne pokrewne technologie, które mają na celu:

Zakres wykorzystywania plików cookies możesz określić w ustawieniach Twojej przeglądarki. Bez wprowadzenia zmian ustawień, informacje w plikach cookies mogą być zapisywane w pamięci Twojego urządzenia.

Tak wykorzystujemy Twoje informacje
W tym celu wykorzystujemy informacje zapisywane w plikach cookies, które otrzymujemy podczas korzystania z naszych stron. Nasze działania podejmowane są zgodnie z obowiązującym prawem w ramach tzw. uzasadnionego interesu administratora danych, ponieważ chcemy, by wszystkie nasze usługi, były najlepiej dopasowane do potrzeb użytkownika.

Administratorem tych danych jesteśmy my, czyli Agencja Reklamowa Modello, Gołuchowice 91, 32-052 Radziszów.. Możesz skontaktować się z nami za pośrednictwem tej strony oraz w dowolnym momencie wyrazić swój sprzeciw wobec tego rodzaju działań.

Twoje prawa
Masz pełne prawo do zgłoszenia podmiotowi wykorzystującemu Twoje dane osobowe żądania dostępu do tych informacji, ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Pamiętaj jednak, że nie w każdym przypadku możliwe jest zrealizowanie Twoich praw w odniesieniu do informacji zapisanych w plikach cookies.