Telefon: +48 691 884 838

Support: biuro@modello.pl

Identyfikacja wizualna

Jak stworzyć system identyfikacji wizualnej firmy?

Identyfikacja wizualna – to całość symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystko to, po czym można rozpoznać że to nasza firma. Są to kolejne etapy, przez które buduje się relację z otoczeniem.

W skład identyfikacji wizualnej zaliczamy:

  • Symbol firmy (znak i logotyp firmowy),
  • Kolory firmowe,
  • Symbole dekoracyjne,
  • ulotki,
  • wizytówki,
  • papier firmowy,
  • koperty,
  • bannery reklamowe,
  • plakaty,
  • Identyfikatory pracowników,
  • Materiały reklamowe,
  • Ubiór pracowników,
  • Tablice i tabliczki informacyjne,
  • szyldy reklamowe,
  • Opakowania.

Zobacz nasze realizacje

  • Strony internetowe
    Logo firmowe

    Jest to graficzne przedstawienie marki produktu, znaku firmowego i innych symboli umieszczanych na opakowaniach produktów, w reklamie, drukach firmy itp. tworzone przez zastosowanie koloru, rozmiaru i kształtu liter, ich układu itp.

  • Strony internetowe
    Kolorystyka firmowa

    Kolor firmy wyróżnia ją i określa jej charakter. Ma duży wpływ na percepcję i świadomość odbiorców. Kolor ożywia system identyfikacji firmy i po pewnym czasie staje się jednym z silniejszych elementów skojarzeniowych z organizacją.

  • Strony internetowe
    Wizytówki

    Istnieją trzy typy wizytówek: prywatne, służbowe i kombinowane (wykorzystywane najczęściej przez lekarzy i naukowców). Format wizytówki najlepiej dostosować do standardowego wizytownika. Kolorystyka wizytówki powinna uwzględniać kolory firmowe. Standardowe dane zamieszczane na wizytówce to pełna nazwa firmy, logo, imię i nazwisko, stanowisko służbowe, dane teleadresowe.

  • Strony internetowe
    Księga znaku

    Jest to opis zasad i procedur stosowania elementów tożsamości wizualnej firmy (wzory, rysunki, instrukcje ich wykonania i zastosowania). W księdze standardów należy zamieścić minimalne wielkości określające granicę czytelności wybranych elementów graficznych oraz wzór minimalny obrazów (pola ochronne) wyznaczający konieczną wolną przestrzeń wokół miejsc zadrukowanych, także układy kompozycyjne.